(iOS) Happy Color® – Color by Number codes voor meer uithoudingsvermogen
Mar 17, 2022 0:50:53 GMT -5
Post by liacatsothandter on Mar 17, 2022 0:50:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Color® – Color by Number ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Color® – Color by Number IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes voor meer uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Happy Color® – Color by Number 2022 version ▞▞▞
Mooie beelden, mooie scherpe kleuren. Zeer rustgevend. Ik ben dol op deze app. 2 sterren verwijderd omdat ik nu geen nieuwe afbeeldingen kan krijgen. Ik weet niet zeker wat er is gebeurd. Mijn probleem is opgelost en ik ben erg blij. Het ondersteuningsteam is geweldig en ik raad deze game ten zeerste aan. 5+ sterren
Verbruikt veel batterij en batterij wordt heet
Een van mijn favoriete apps! Maar... Sinds de eerste aankoop moet ik OPNIEUW betalen wanneer ik een nieuwe telefoon krijg. Ik gebruik de app al een paar jaar. De laatste keer dat ik betaalde, heb ik nu geen onbeperkte hints, alleen constante advertentie-prompts die opduiken. Ik ben hier echt niet blij mee - wat geeft dat???
Heel leuk
Geen slecht spel. De op advertenties gebaseerde versie irriteert je veel met advertenties. De betaalde versie irriteert je veel over het bekijken van advertenties en over het beoordelen ervan. Ik gaf het twee sterren omdat het me niet zou stoppen met me lastig te vallen over beoordelingen of advertenties.
kan geen kleurvinden
reclame moet er uit
Geweldig om te doen maar te veel reclame en het gaat er gewoon af.
Het is echt een geweldig spel om even bij stil te staan en de tijd te doden. Het enige probleem dat ik heb is dat er staat dat het offline is, maar wanneer ik het probeer te openen in de vliegtuigmodus, werkt het niet.
De reclamebalk onderaan de foto's is erg vervelend. Ik was dol op deze app, maar nu weet ik het niet zeker, omdat ik het navigeren door de kleurencirkels moeilijk en bijna onmogelijk vind om op te klikken zonder de advertentiebalk te raken.
Vind de app echt leuk, zoveel foto's om in te kleuren!! Stel ten zeerste aan te betalen voor advertentievrij... als je een kleurboek en potloden koopt, ben je ruim boven de 12 dollar die het kost voor advertentievrij. Enige suggestie zou zijn om dit een offline app te maken. Als je reist, zou een geweldige tijdvuller zijn!
Super ontspanning!
Het was geweldig voordat ze het opwaardeerden... nu verschijnen er voortdurend advertenties... ik wou dat ik nooit een upgrade had uitgevoerd. Waarschijnlijk zal ik het nu verwijderen. Tijdsverspilling. Veel te veel advertenties... Happy Color is erg goed, behalve de advertenties.
Ik heb nog steeds veel problemen met dit spel dat mijn telefoon bevriest! Ik kan niet meer dan één of twee aanrakingen tegelijk doen, dan loopt het hele spel vast! Dit is belachelijk.
Het is een heel goed spel, maar de advertenties irriteren me omdat ze bijna elke keer komen als ik op een van de foto's druk of om uit een foto te komen... advertenties, advertenties en nog eens advertenties!!!!!!!!😖😖 😖😖😖😾😾😾😾👿👿👿Ik kan er gewoon niet meer tegen!!! Ik hoop dat de advertentie niet meer zo vaak komt !!!!!😶😶😶😶😶
De liefde van dit spel! Kun je een functie toevoegen die automatisch de volgende kleur start wanneer je klaar bent met een kleur?
De app blijft overschakelen naar advertenties en de oudere app was niet zo slecht. Soms nieuwer zou ik niet beter.
Echt aangenaam en ontspannend. Ik zou het 5 sterren hebben gegeven, maar er is altijd een klein stukje dat je hebt gemist en het maakt me gek als ik door de hele foto moet bladeren omdat ik niet wil opgeven en de hint wil gebruiken
Loopt om de haverklap uitgestrekt. En de batterijduur wordt minder door deze app, waar bij andere apps niet zo is. Tijd dat er eens e3n update komt voor dit bekende probleem Samsung galaxy tab s4
Critical Strike : Offline Game Jangovar beto
Te veel reclame maar voor de rest leuk en probeer minder moeilijk te doen
Sinds 2 dagen krijg ik veel meer advertenties. Als het zo blijft, is het maar 2 sterren waard. Betalen om geen advertenties te krijgen kost bijna 10 dollar. Dit is veel te duur. Maak er 2,99 € of zoiets... Zorg er tenminste voor dat als je een wonderbundel koopt, deze ook wordt geleverd met een permanente verwijdering van advertenties. Als de advertenties minder worden, of de prijs daalt, geef ik graag 5 sterren. Afgezien daarvan is het spel zelf geweldig en ontspannend. Oh, en het mist fatsoenlijke pinguïntekeningen... Update jaar later: te veel meldingen...
Ik ben dol op deze app. Het is rustgevend en verslavend. Het enige probleem dat ik heb zijn de toevoegingen. Ze gebeuren constant en meestal laat ik ze niet eens overslaan. Ik bedoel, ik vind het niet erg om van tijd tot tijd toevoegingen te doen, maar de hoeveelheid toevoegingen irriteert me mateloos. Verder ben ik dol op dit geweldige spel.
Leuk en mooi
Ik heb veel gekleurd Ik heb een nieuwe telefoon gekocht die ik heb gedownload Gelukkig kleuren op mijn nieuwe telefoon en nu moet ik helemaal opnieuw beginnen, dat is balen, hoe kan ik alles terugkrijgen wat ik op mijn nieuwe telefoon heb gekleurd
Veel reclame. Start niet altijd onmiddellijk op. Moet soms drie keer opnieuw proberen. Ik haak af
de app sluit rossen af
Happy Color® – Color by Number Stalo ezw
Hoe komt het dat ik op mijn iPad telkens een hele tijd moet wachten, ik kan verder spelen? Ik ga er zelfs moeten stoppen want het is enorm. Buiten dit een fijn spel, je kunt je gedachten hun weg laten gaan.
Happy Color® – Color by Number Επιτραπέζια παιχνίδια rjxi
Elke keer als ik een afbeelding probeer te kleuren, verdwijnt deze willekeurig van de afbeelding en dan verschijnt er een advertentie.
Leuk en ontspannend, hoewel de advertenties natuurlijk vervelend zijn, maar als je het probeert, kun je ze negeren.
Absoluut verslaafd hieraan en speel het elke dag terwijl je 's avonds tv kijkt. Het enige dat ervoor zorgt dat het geen 5 sterren heeft, is omdat, hoewel ik zowel op de telefoon als op de tablet ben ingelogd, mijn voortgang niet op beide wordt opgeslagen. Als dat zou kunnen worden opgelost, zou ik zeker 5 sterren geven
Een leuke app aleen jammer dat je voor de marvel tekeningen moet betalen ik hoor dat ze dit nog gaan aanpassen voor de rest vind ik de app super leuk.
Erg ontspannend! Advertenties zijn ook niet slecht. Niet storend en kort. Plus veel foto's om uit te kiezen om in elke stemming te passen.
Zeer vervelend dat er bij het openen van de app verschijnt dit niet onmiddellijk kan sluiten. Ik verwijder hem nu
Het is geweldig, maar het werkt niet offline. Wel kun je genieten van prachtige kleuringen. Ze hebben schilderijen met Marvel- en Disney-thema's. Meisjes en jongens kunnen genieten van deze geweldige app.
Lees alstublieft alles. Wauw dus deze game heeft alles 😍! Gelukkige kleur heeft duizenden dingen die je kunt tekenen. micky mouse, bloemen, auto's, alles en overal!!!!!!! Markers+papier=leven. Ik hou van je vrolijke kleur!! Maar het is behoorlijk glitchy en je hebt volledige internet- of zendmasten nodig. over het algemeen is dit een goede app, dat is wat ik een 3⭐️ geef. de advertenties zijn ook een probleem. Ik haat het om advertenties te krijgen als beloning voor hard werken en als je een nieuwe telefoon krijgt, begint het opnieuw met de HELE app!!!! Kijk ik ben al pissig .
Wat een ontspannende app. Ik krijg er koude rillingen van bij het kleuren en helpt me alle vreselijke dingen een tijdje te vergeten. Geweldig voor alle volwassenen die niet willen opgroeien lol
Advertenties bekijken om hints te krijgen is vervelend nadat ik de app had gekocht.
Ik dacht echt dat ik me zou vervelen met dit spel. Ik bedoel, kleur op nummer, echt? Maar ik zat fout! Het is erg ontspannend en interessant. En, eerlijk gezegd, verslavend! Bravo!
Het is moeilijk om te zien waar de kleuren heen gaan omdat de plaatsingskleur zo licht is. Het moet echt donkerder zijn, zodat het goed te zien is, vooral waar het de hele kleine plaatsingen betreft
Wat een stomme reclame van jullie.
Helemaal niet ontspannend met al die reclames!
Geweldig kleurspel. Veel inhoud voor iedereen met regelmatige toevoegingen. Zou het geweldig vinden als er een optie was waarmee je je eigen kleuren kunt kiezen en niet alleen "schilderen op nummer".
Happy Color® – Color by Number Board ahxr
Happy Color® – Color by Number Настолни mur
Vroeger hadden ze veel auto's. Blijkbaar zijn alle voertuigen vertrokken... Ze verhoogden ook de pop-upreclame. Heel irritant.
N vt
😄
Blijft hangen