Post by liacatsothandter on Mar 17, 2022 0:29:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp (många mynt) ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Yummy-Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Jag älskar det här spelet. Jag har slutfört alla 3 stjärnorna på varje nivå. Jag avslutade precis den franska restaurangen för 3 dagar sedan och jt sa att det skulle göra nästa resturant men det finns fortfarande ingen. Finns det en till?
Kul att spela utan överbelastning
Felaktigt och är ospelbart i mer än en vecka. Avinstallationsprogram, dålig recension bibehålls. De påtvingade annonserna varje gång jag gör NÅGOT, inklusive AVSLUTA EN NIVÅ misslyckades på grund av din egen glitch... Jag fick betalt för att spela så jag slutade det här spelet? det är verkligen patetiskt.
Hittills har det varit väldigt roligt 🙂😃🙂
Spelet är roligt, men jag stötte på ett speciellt paket och fick det inte; ja, jag fick det då av någon anledning stängde spelet och skulle du inte veta det när jag öppnade spelet igen, det var borta inga ädelstenar, boosters eller kocken jag fick för köpet. Jag har fortfarande slut på mina pengar. Kan du säga, Fick återbetalning$
Mycket roligt spel, jag älskar det!!!
Fantastiskt spel för timmar av kul prova det
Det här spelet är fantastiskt! Jag har spelat 3 platser hittills och inte tvingats spendera pengar. Gott om möjligheter för ädelstenar och mynt.
Beroendeframkallande spel Älskar det
Mycket trevligt 👍👌😊 spel Jag älskar det här 😍♥️♥️😍 spel och intresserade spel♥️♥️💞💕🥧🙏
Många annonser och kontrollerna är oseriösa. Jag önskar att för att slänga något det var att dra och släppa, inte en dubbeltryckning, eftersom jag hela tiden oavsiktligt övertackar något och sedan tappar jag nivåer även när jag inte vill ha andra.
Så roligt och lätt att få ädelstenar tills senare i spelet så spendera inte dem😁
Roligt spel. grafik inte dåligt alls.
Cooking Yummy-Restaurant Game Arcade ywfl
Roligt spel men klart med 6 restauranger och 2 "magiska kök"... inga andra restauranger är tillgängliga och det magiska köket kommer inte att låsa upp några andra som passerade den 2:a. Lite förbannad. Jag gillar det här spelet.
Jag älskar det 💖 Det är så roligt och spännande och utmanande ibland 💖💖💜💋💋💋 jag ger det 100% av 100%👌👌👌👌
Det gick inte att komma åt spelet på sistone på grund av att Google-appar inte fungerar korrekt.
Cooking Yummy-Restaurant Game Аркадни cdun
Roligt spel att fördriva tiden. När du väl kommit igång är det svårt att sluta ganska lätt att ta tag i.
21-03-21: Undrar om det finns fler nivåer i det här spelet? Jag slutförde dem alla. Mycket roligt men jag har problem med uppdateringen.
Ok, så spelet var utmärkt men jag slutade 7 matlagningsrestauranger och väntar nu på nästa som säger är under konstruktion? När de läser en annan recension här säger de att de har väntat ett helt år på att en annan restaurang ska öppna men ingenting. Tar vi bort det här spelet eftersom det bara går vidare till 7 restauranger, inte de 40 som anges?
Cooking Yummy-Restaurant Game Trò chơi điện tử acan
Cooking Yummy-Restaurant Game Arcade uyq
Roligt spel men av någon outgrundlig anledning låser sig spelet efter varje nivå
Dess veryyyyyyyy bra Tack för detta spel
På nivå 22-2 tror jag på glassdelen... tiramisuugnen bränner tiramisun och det finns inget sätt att du kan fortsätta. Varför gör den det? Jag kan inte spela på grund av det. Snälla fixa det!!!!!
Jag började precis spela och kom precis till glassbutiken. Jag njöt av det tills nu. Varje gång jag avslutar en nivå och trycker på fortsätt stänger spelet!! Det är väldigt frustrerande när jag tittar på annonserna att dubbla mina mynt och det stängs och jag får inte de dubbla mynten! Nu hände det precis på foodtrucken! Vänligen fixa detta annars måste jag avinstallera
Jag skulle älska det här spelet men något är fel med det eller så är det bara en pengagrop!?...Jag matar alla kunder på nivå 9 men det står att jag fortfarande har kunder kvar och jag behöver diamanter för att få dessa kunder..diamanter är svårt att få tag på och det behövs pengar för diamanter 😢 så fastnade för alltid på nivå 9 😢
Det är väldigt underhållande och håller dig sysselsatt
Bra spel inga problem
Bra spel bara inte för mig som spel i långsammare tempo
Bra spel men i tre dagar fylls inte mitt liv på om jag inte lämnar appen öppen eller köper dem
Jag lämnade spelet så att mitt liv kan återställas men efter över 3 timmar kommer jag tillbaka och jag har inte ett liv. Detta är löjligt!!!!!
Älskar det här spelet fortsätt det goda arbetet har rekommenderat det här spelet till mina vänner
Cooking Yummy-Restaurant Game Arked jlan
Roligt spännande spel!!
Älskar det här spelet fortsätt så
Jag spelar i den franska restaurangen och på nivå 18-1. Den nya maten som introduceras är baguetterna. Men tillagningstiden i handledningen fortsätter att räknas och låter mig inte gå vidare och spela spelet! Detta är löjligt! Kan du fixa denna bugg ASAP!!! UPPDATERING: Jag fick ett meddelande tillbaka angående detta problem I 2-1-20 och jag kan fortfarande inte klara handledningen för baguetterna för att spela själva spelet. Jag kommer att avinstallera spelet eftersom det inte går att fortsätta spela!!! Löjlig!!!!
Detta är det BÄSTA matlagningsspelet jag stött på. När du har slut på hjärtan tittar du bara på en reklam och spelar igen. Jag tycker att det här spelet är rättvist och det är så himla roligt. Jag betalar inte om jag vill. Jag känner mig inte tvungen att betala för att spela det här spelet. Jag ger 5 stjärnor. Tack.
Spelet var ok i början men mot slutet blev det alldeles för förvirrande. Till slut fortsatte maten att brinna och visste inte ens om det. Jag spelade bara för att få kredit för ett presentkort så fort jag fick det tog jag bort appen, hatade att spela på min telefon, hade varit trevligt om det var på en bärbar dator som har en större skärm.
Trevligt 👍 spel
När kommer det en uppdatering, fortfarande på jul.
Jag är ledsen att säga att jag har avinstallerat spelet eftersom det finns på min Mistplay-lista och jag överskred poänggränsen.
Inte det bästa
<a href=""></a>